22 November 2006

Caps Off


La bere, la tigara cu colegii, la munte la gratar, la terasa sau in bar, la un prieten acasa, in masina...peste tot se aude "Ba.,..am o idee. Cum ar fi sa?" Din pacate, rar se vede cum ar fi.

Unii au idei gen: "hai sa scoatem tasta caps de pe toate tastaturile din lume. Ever." Si scot si bani din asta.
"CAPSoff is a campaign from a guy called Pieter Hintjens. His goal with the campaign is to get rid of the Caps lock key on all keyboards.
“I’ve launched a campaign to rid the world of the caps lock key. Sure, there are more serious problems to solve but please, think of the children! How am I going to explain to my kids why some of the most valuable keyboard real estate is squatted by a large, useless key that above all you must not press! Our campaign mission is simple: to send a message to the computer industry to force it (by any means necessary) to retire the CAPS key. It’s going to be a hard, long, and possibly very embarassing war on uppercase, but some things just need to be done.” (sursa)
Cum functioneaza(Reguli luate de aici: )
Generous people send money to the CAPSoff Million Dollar Keyboard prize
Gifted designers propose layouts for new and improved keyboards
You discuss and vote for the ones you like best
After a final vote the winner gets the prize
Premiul a ajuns la valoarea de: $241,71 USD
p.s. Altii au crezut ca tastaura poate fi un ideal spatiu de depozitare.

Deci, "Remarkable things Get Remarked about".
Abia acest gen de lucruri generaza word of mouth (WOM).

-Tipuri de Word of Mouth
-Blogs & links pe subiect

Revenim asupra subiectului cu word of mouth...poate ma ajuta cineva si cu o traducere mai de doamne-ajuta in romana pana una, alta.

7 comments:

Anonymous said...

Deci te mariti! Felicitari!

Anonymous said...

Ah, am lasat comentariul in alta parte. E pentru "Would you marry me?".

Monica JITARIUC said...

Buna ziua, Other!
Deci, nu.
Faceam un exercitiu de imaginatie.

Monica JITARIUC said...

apropo de WOM...ce ar putea genera ideea asta...
uite ce idee misto au avut cei de la Volvo...au scos pe piata o harta care-i ajuta pe cautatorii de comori din toate colturile pamantului sa descopere un Volvo XC 90 V8 nou nout , ingropat undeva in lume...asta ca parte a promotiei realizate impreuna cu cei de la Disney pentru partea a doua a filmului "Piratii din Caraibe"..

Bozzo said...

cool ideea celor de la Volvo.

Monica JITARIUC said...

nu e ideea lor, ci a agentiei lor....:)

Anonymous said...

Buna,
Am citit postarile tale despre Word of Mouth si am fost placut impresionata de faptul ca se vorbea de asta acum 2 ani. Ar fi trebuit sa avem o piata / un public educat pana acum in acest domeniu, insa nu e asa.
Trender (www.trender.ro) vrea sa faca promovare de servicii si produse prin Word of Mouth Marketing.
Sunt foarte curioasa cum ti se pare ideea noastra!
Toate cele bune,
Giorgiana