09 November 2006

La Zi

Nu stiu de ce nu dam mai multa atentie ziarului 7 Plus. Ieri v-am povestit de pagina de publicitate, azi am deschis la eterna pagina "la zi".

Aici avem rubrica Remember.

Rubrica Remember are niste titlturi sub care se grupeaza informatiile despre oamenii faimosi nascuti azi mai demult sau cei care au facut ceva mai demult si au murit acum nu-stiu-cati-ani, dar azi. Fascinatia mea provine din titlurile pe care cei de la ziar le pun acestor mici "trivia" stuff:

S-au nascut de ziua lor: asta e ...pentru nasteri, azi Ivan Turgheniev.
Au avut o zi proasta: asta e ...pentru morti, azi Charles de Gaulle

Si mai au ei la miscellaneous: "Alte chestii importante"


p.s. mai aflam ca azi e Sfantul Claudiu

1 comment:

Monica JITARIUC said...

dar vai...am uitat pagina "Jocuri" unde e rubrica Si eu stiu sa scriu. Azi avem o poezie.

Cand gandul (asta e titlul)

Cand gandul meu te striga,
In linistea pustie
Se-nlantuie-n ghirlande,
Flori de telepatie.

Apare circuitul,
De microbiounde
Si-n dansul de vibratii,
Chemarea mea patrude,
etc
etc
etc

Pagina 18