08 November 2006

Ce discount am la macheta de ziua mea?

Ce discount am la macheta de ziua mea?

-Pe ce firma facem factura?
-Mihai Gabriel Popescu
-Asa...de la firma?
-Nu, nu de la firma! Print ad-ul e pentru mine!!
-Pai e la mica publicitate?
-O, nu, vreau full page, 4c
-A...inteleg
-Pai si...macheta? E deja 12...
-Pai...mi-o face un prieten. O sa o urc asap pe ftp-ul WX.
-Aha....
-Bine...dar vreau si pozitionare...

Pai...voi credeti ca se puede?
Ei bine, se puede...pagina 21, ziarul 7 Plus, Publicitate
Un baiat are full page ad astfel:
-poza cu el
-no headline
-body copy:

"In general...sunt plin de virtuti si lipsit de defecte. Astazi sunt chiar...un sfant!

Daca ma cunosti, suna-ma sa-mi urezi La Multi Ani!
Daca nu ma cunosti, astazi e cea mai buna oportunitate...
0722 76 46 46"

Da, normal...am sunat sa il intreb...daca il cheama Mihai sau Gabriel...nu a raspuns.

p.s Eu mai stiu de un om care a avut media plan pe print pentru ziua iubitei lui,un lamultiani, un gest, un ceva sau de un alt domn care si-a pus mesh in Romana...ceva de angajare. Voi stiti?

1 comment:

TheSilentBob said...

dap.....doi patroni de mare firma. Au avut 2 ad-uri la casatorie. Primul...teaser...si dupa o zi...pac dezvaluirea. Acolo sa vezi pozitionare....full page. Il stiu io pe baiatu care a avut ideea.