08 November 2006

Usor cu saritul in tigaie!

Salamul, cafelelele, ciocolatele, pateurile, legumele sunt persoane si sar si se joaca si danseaza si sar singure in cratite. Parul striga ca e fericit si daca parul meu e fericit si eu sunt fericita. Pateul e invidios ca raftul de vizavi se goleste...si te intrebi atunci daca parul tau ar fi o persoana ce ti-ar sopti?

Stiti cand se face un focus ad-hoc prin agentie si printre prieteni se aplica un fel de minichestionar sa aflam perceptia superficiala despre brand si de multe ori tare reala ca na...ce zici in primul minut aia e...

Si intrebarile sunt ceva de genu':
Cum va face WQ sa va simtiti in momentul in care folositi unul din produsele lui ?
Care credeti ca este starea de spirit pe care o creaza brandul WQ?
Daca brandul WQ ar fi o persoana, cum ati descrie-o?
Asta mi se pare cea mai tare...brandul ca Om

Deci io nu vreau ca brandurile sa imi vorbeasca, sa mi le imaginez ca pe niste prieteni de-ai mei sau sa incepa sa faca scandal prin bucatarie...

Despre realtiile cu brandurile umanizate aici.

Dar tu, omule,daca ai fi un brand,ce brand ai vrea sa fii?

4 comments:

TheSilentBob said...

io as vrea sa fiu brandul Bruce Willis sa salvez lumea de carii....

TheSilentBob said...

P.S....nu stiu ce slogan as' avea...dar e mandatory sa fie pus pe jingle (ca ma dau pe spate)....si daca totul merge bine in curand poate scot si un best seller "The Brand Book"

Monica JITARIUC said...

io as vrea sa fiu Hagen Dasz.

TheSilentBob said...

....Häagen-Dazs. Superioara si rece. Poti?