07 November 2006

Remain Frugal


In toamna recoltei imbelsugate in care se pune vinul si mancam zacusca buna sau ne plimbam prin paduri si trecem peste mochete de frunze moarte, peste tot citesc despre oameni care pleaca, oamneni care vin, oameni care nu mai cred, oameni care nu mai pot, dar nu recunosc, s.a.m.d. Haos...sau nu (conform teoriei unei Doamne care spunea mereu ca "nodody is irreplaceable")
Si tot in perioada asta aud prin interviuri motivatiile lor. Profi, da, profi...normal. Sa imi fac afacarea mea...incompatibilitate intre modul meu de a vedea lucrurile si modul Lor...s.a.m.g.Vreau sa aud si eu de la urmatorii care pleaca, daca se poate, va rog frumos:

"Incepusem sa fac noaptea vodoo sefului meu."
Pentru ca pana la urma "People Quit People, not Companies" cum zice si zice bine John MOORE intr-unul dintre cele 47 Tribal Truths din Tribal Knowledge. O lista with all the 47 aici sau cartea aici
Enjoy wisdom!

Cand vine Starbucks in Romania?

3 comments:

Anonymous said...

Nush, da' si cand o veni... sunt prima la coada la aeroport!

Monica JITARIUC said...

Iau io florile.

TheSilentBob said...

da la o cafea cu adevarat buna cum ar fii cea italieneasca nu va ganditi....mama lor de americani care in stupizenia lor magnifica au inventat spagheti meatballs