30 November 2006

Ce vrei de la Mos Nicolae?

Catalin a zis sa zic si eu ce vreau de Mos Nicolae. Cum e prima oara cand ma tag-uieste cineva , o sa raspund cu maximum de responsabilitate, in mod. organizat.

a. As vrea sa am curaj sa renunt la tot si sa plec un an in Acapulco, in Mexic. Aici o prietena care are un frate care are o terasa. Aici as putea sa lucrez eu chelnerita. As vrea mult sa fiu chelnerita. Curajul sa vina sub forma unei bomboane mici pe care sa o gasesc intr-o punga mica in pantofi.

b. As vrea s primesc un Mos Nicolae de zahar cum am primit in clasa a doua. Era numai din zahar si l-am ascuns in banca si am mancat o zi intreaga din el. Nu am dat la nimeni. A fost foarte, foarte bun si dulce. E imposibil pentru ca de atunci nu am mai vazut niciodata si cred ca nu mai exista.

c. As vrea sa imi puna mama cadoul in pantofi si sa fiu cu toti fratii mei impreuna- toti 4- si sa ne puna la toti. Si sa ne puna sa ne culcam mai devreme. Asta nu s-a mai intamplat de foarte multa vreme. Poate ca ar trebui sa mai reluam, sa ne mai adunam pe-acasa si de Mos Nicolae (asta e posibil,dar o facem noi imposibila)

Catalin mai spune:
"Strict epistemologic, chestia asta e destul de interesanta: se aleg:
-lucruri pe care oricum le poti avea,
-lucruri pe care le poti avea dar foarte greu, lucruri pentru care nu merita sa te zbati dar ti-ar placea sa le ai totusi,
-lucruri imposibile ?"

Deci, oarecum epistemologic vorbind (of...)as vrea lucruri imposibile.
Io ii mai raspuns lui Catalin si la o asta(la primul tag cred ca e exces de zel):
-lucruri pe care oricum le poti avea:
+ multa ciocolata cu martipan
+ toate cartile lui Julian BARNES
+ un buchet mare de liliac iarna

Atat.

Dam cuvantul lui: Irene, lui Chops si celor de la Premium PR (sa raspunda motanul eventual)

4 comments:

Anonymous said...

In primul rand nu stiu cine este Mos Nicolae. Daca are vreo legatura cu papucii sau pantofii, nu mi-e deloc simpatic. Mos Nicolae rimeaza cu bataie. Dar am aflat ca de Craciun merg in vizita si ca acolo o sa ma intalnesc cu o fata pe care o cheama Leia. Tigrata. Asa ca de Mos Nicolae eu vreau sa vina Mos Craciun!!!!

Anonymous said...

dadada, Barnes e supertare, si eu vreau cartile lui da-n engleza. :)
Deci, epistemologic vorbind, vreau o chestie imposibila :)

Monica JITARIUC said...

Luca, motanule vorbitor de la PR premium, multumesc pentru raspuns. Frumos ca vrei sa vina Mos Craciun de Mos Nicolae.
Asa sa fie!
Am zis!

Monica JITARIUC said...

Paula, s-au editat la noi:
-Pedantul in Bucatarie
-Cafe latte
-Istoria lumii in 10 si 1/2 capitole

Aflu edituri exact si iti zic.

In engleza, n-avem:)