01 November 2006
Valorea mea, valoarea mea...
Aveam o sefa la un moment dat care avea o matura. Ditamai doamna, superpozitie si femeie misto, plina de viata, avea o matura. O tinea langa birou. Intreaga lume din firma si de pe langa firma o stia ca doamna cu matura. Ea zambea si ochii spuneau: sunt diferita, sunt memorabila...branding, frate.
O prietena are o colega ce vine mereu la munca in albastru. Ea este "doamna in albastru"
Am o colega ce vara aduce cirese la munca. Tuturor.
La o agentie de head hunting un canditat a trimis un cv doar cu numele, prenumele si urmatorul text cu font de 36: "google me"
Am un prieten care inventeaza el expresii si noi spunem tot timpul:"cum bine a zis Bogdan..."
In permanenta functionam voluntar sau nu cu asta in cap: cum sa devenim un brand.
Vrem ca oamenii sa ne placa pentru ca am incetat demult sa fim neaparat doar ceea ce ne place.
Aici gasiti cateva sfaturi:
http://brand.blogs.com/mantra/personal_brands/index.html
(Robin Good gives 10 steps to creating a personal brand.)
Un articol interesant: http://www.time.com/time/magazine/article/0,9171,1552028-1,00.html
Azi,maine voi auzi: agentia mea de brand este Ogilvy . Pentru campaaaanii tactice si activation lucrez cu o agentie mai mica, fata!
Si abia atunci ma voi muta definitiv in Acapulco...dar, despre Acapulco si despre viata antilopelor in preerie in episodul urmator.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
8 comments:
.....asta cu agentia mea de brand...se face pe baza de pitch.....si pe ce comision de productie...ca aia cu agentiile mici clar se face pe baza de spaga....sa fie toata lumea multumita
cred ca agentia ar putea lucra pro bono...sunt o cauza sociala....
de exceptie....un soi de unicef sau red cross feminin
mai degraba ceva de genu :"Salvati frumusestea si inteligenta"
pai io zic sa vb la GMP....ca ei se ocupa cu Rosiile Montane...si alte campanii de tipul asta....atentie la ghost-uri
de ce nu apelezi la GMP....ca iei se ocupa de Rosiile Montane si altefundatii de tipul asta....atentie la ghost-uri
tu/voi la ce agentie ati aplea pentru personal branding?
pai in principiu sunt la varsta unui brand infloritor....poate peste cati va anisori....pentru o cosmetizare....o repozitionare...o tactica...acu nu stiu sa-ti spun....da clar fac pitch
Post a Comment