16 November 2006

Mens sana in corpore mentosano


Un prieten de-al meu care are un prieten plecat in America si o sora tot acolo, a ramas in Romania. Fiind deci in Romania, acest prieten iesea ieri din pasajul Victoria. Iesind din pasaj, o tanara domnisoara ii inmaneaza un fluturas pentru Kungfu Pizza. Acest flyer zicea ca la 4 pizza comandate la ei, ai o lectie de arte martiale.


Am cautat pe net si am gasit ca asa este. Kungfu Pizza are si site .


Kungfu Pizza are si o filosofie:

"Ne-am propus sa imbinam pofta de mancare cu conceptul artelor martiale, de a fi puternic si sanatos. De aceea Specialitatile Kung Fu incearca sa imbine cateva elemente de sanatate si dieta,Placerea Gazelei sau Cuibul Indragostitilor(healthy food), care nu contin carne; sau energizante,care contin elemente naturale de pastrare a echilibrului energetic si imbunatatire a tonusului , cum ar fi Ging Sengul sau telina. Acestea, combinate cu cateva ore de antrenament sub indrumarea unor profesionisti intr-o sala de arte martiale, va pot schimba in bine atitudinea si chiar viata.Va asteptam " (de pe site-ul lor).


Verificati pe site si numele produselor. Veti descoperi cu placere Cuibul Indragostitilor sau Placerea Gazelei, Pumnul Dragonului sau Quattro Stagioni.
Acest post nu numai ca nu e platit de nimeni, dar eu de fapt...sunt fan pizza de la Trenta si nu ma fac pe mine niste lectii de arte martiale...poate daca ar fi oferit o intalnire cu testoasele Ninja, m-as mai fi gandit umpic.


4 comments:

Unknown said...

Monico, un singur cuvant am pentru tine: Expres Pizza.

Trenta e moarta de 30 de ani.

Monica JITARIUC said...

nu
nu
nu
:)

Monica JITARIUC said...

dar...vai...de fapt e la 4 pizza comandate ai 4 sedinte a cate 2 ore de lectii de arte martiale.

eram precisa....

Anonymous said...

Pizza e super buna Am comandat si specialitatea pizza "kungfu" si am avut "treaba" cu pietena mea, mai mult ca de obicei. Salata kungfu s ai de pui snt ciar misto. Eu n-am ajuns la sala , dar un prieten -a dus si a zis ca e misto. A facut cu ceilalti in acelasi timp pana la jumatea antrenamentului, dupa care a facut tehnici separat. Ce e misto, e ca daca vrei poti sa dai intraie gratuite altcuiva, daca tu nu mai vrei sa mergi.