22 November 2006

Would you marry me?

Din categoria de-ale vietii am gasit si m-am gandit sa va impartasesc tips and tricks despre cum nunta ta sa nu te faca totusi cu nervii. Stiu ca nu e cazul la multi dintre voi, dar na...daca o sa fie cazul...macar sa stiti.

Sfaturile nu au legatura cu publicitatea, comunicarea, marketingul sau chestii conexe, singura legatura subtire insa, este ca vin din partea unui om chel care face marketing pentru P & G si are un blog ce se numeste "Inside My Bald Head" . E un blog ce mie imi place.
Asadar cu nunta:

"Tips for Planning an Enjoyable and Stress-Free Wedding

Keep it just big enough.
Work with vendors you like and trust.
Find a great photographer.
Write your own ceremony.
Seriously consider having a cocktail hour before the ceremony.
Focus on your priorities so you don’t break the bank.
Don’t expect perfection. "

Simplu, nu?

Oricum mi se pare ca nuntile sunt mai complicate decat multe evenimente pe care le-am organizat, dar ca respecta cam aceleasi reguli. Singurul meu tip si pentru evenimente si pentru nunti,( dar vorbim deocamdata de evenimente) este aceasta: trebuie sa ai pe peretele din spatele locului in care muncesti la organizare o hartie mare de flip chart pe care cu liniute sa ai totul si sa tai pe masura ce faci. Da, normal ca si excel-ul cu to-do-uri sau cu critical path schedule cu activity/responsible/ddl e util. Si cum m-a invatat pe mine mai demult o Doamna a PR-ului pe care mult o admir, stressul oragnizarii poate fi semnificativ redus daca
te gandesti asa:

"Nu are ce sa se intample rau cu exceptia a doua lucruri. Deci, tot ce se poate intampla rau in timpul evenimentului : 1. sa nu vina lumea si 2. sa cada curentul".

The rest cannot go wrong. Asta dpdv organizare propriu-zisa nu discutam acuma de atingerea obiectivelor si evaluari eveniment si asa...

Un lucru urat mi se pare sa faci din nunta ta un element de PR (am mai vazut la vedete dar, si la oameni din advertising).
In opinia mea, nunta e pentru tine si "your significant other" si pentru niste "significant others" care tin mult la voi, amandoi.

4 comments:

Monica JITARIUC said...

NU, nu, nu, nu ma marit.

Unknown said...

Lasa vrajeala.
Stiu ca ai prins buchetul anul asta.

Monica JITARIUC said...

Mircea, in toata viata am prins 3 buchete. Dar asta cu buchetele, sincer, cred ca e de fapt vrajeala.

Bozzo said...

Sa stii ca asta cu nunta nu e chiar asa de stresanta cum face toata lumea. Toata lumea parca urmeaza un pattern cand e vorba de nunta proprie.. de parca e o regula ca trebuie sa te stresezi. La mine nu a fost deloc asa. Chiar a fost o super nunta... cel mai important e sa stii ca TU trebuie sa te simti bine, pt ca asta e cel mai important. Bine, si cel de langa tine... :)