27 March 2007

Starbucks in Romania

"Starbucks, cel mai mare lant de cafenele din lume, si-a ales prima locatie in care va opera in Romania in incinta centrului comercial Plaza Romania, amplasat pe bulevardul Timisoara din Bucuresti. " Continuarea : Ziarul Financiar

Eu stiam ca la oamenii astia de la Starbucks conteaza mult locatia, sa fie cat mai centrala in high traffic areas, etc. Mie nu-mi place ca e la Plaza. Si nici nu o sa merg la Plaza.

Vreau sa fie ca in Barcelona, pe Ramblas, direct la strada, sa opresc, sa comand o cafea, sa mi se strige numele apoi de catre chelner:"Monica, e gata supercafeaua ta cu frisca si cu inghetata"...

Nu, n-are cum sa fie asa in Plaza. O sa se strige "Romeo Minune de Aur,e gata cafeaua pentru familia ta, traiasca-ti!"

7 comments:

Monica JITARIUC said...

"Data lansarii ramane inca necunoscuta,

dar compania si-a ales deja

-consultantul de relatii publice cu care va lucra in Romania, Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants."

"Franciza pentru cafenelele Starbucks a fost adusa pe piata locala de compania elena Marianopoulos, care detine si francizele pentru lanturile de magazine Marks&Spencer, Beauty Shop si Sephora in zona Europei de Est si in Grecia. "

asta daca n-ati dat click pe linkul de la ZF

clickio said...

Hai ca ti-am pus zahar alb, nu de-ala maro stricat, cum iti da la meriat :))

Monica JITARIUC said...

facem concurs de replici...zic:)

Anonymous said...

very bad choice... din cate stiu eu in brieful catre agentii scria ca ei NU vor sa deschida la inceput in mall-uri, ci exact cum ai spus tu, in zone centrale, pe strasse, sa faca sens conceptu de "to go", nu conceptul de "to go la agatat de parasute"

Anonymous said...

dar daca Gloria Jeans (principalul lor concurent, cel putin la noi, ca Gregory's nu se pune) a intrat in malluri si galerii comerciale, poate s-au gandit si ei sa mearga la sigur (nu ca n-ar fi avut coada ca la Ikea oriunde ar fi deschis, da' asa e omu' gerc, cam prost...)

Anonymous said...

btw, sper ca astia un briefat agentia cam ca si Ikea (daca tot am adus vorba) adica pentru situatii de criza de genul "cum sa facem fata multimii", nu "cum sa-i aducem la noi"

Monica JITARIUC said...

Nu am vazut bief-ul (slava domnului, ca m-as fi enervat si mai tare probabil).

Urmaresc cu atentie blogului omului John Moore) ce bea de la Sturbucks in somn: http://brandautopsy.typepad.com/

De aici am tot aflat e probleme mai recente ale Starbucks si greselile de strategie la nivel mondial. Interesant.