11 March 2007

Analiza

diagnoza...etc...niciodata nu sari peste aceste prime doua etape ale unei strategii.

Imi povestea cineva despre un tip care a fost la un interviu. A luat pranzul cu directorul general al unei companii mari unde el visa sa ajunga la departamentul de marketing intr-un post important.

Au comandat mancare. Mancarea a venit.
Tipul nostru, cel caruia era intervievat, a tras farfuria spre el si a pus direct sare in mancare. Apoi piper.

Angajatorul i-a spus la final :"Din pacate, nu te putem angaja. Iti lipseste capacitatea si tendinta de analiza. Nu poti pune sare in mancare fara sa gusti"

2 comments:

Doru Oprişan said...

Nice ! Dar daca ar exista directori atat de tari ar insemna ca precedentul articol, cu brilliant men, este contrazis. Conform acelui articol, oameni ca directorul respectiv nu ar fi niciodata angajati in vreo companie si, prin urmare, nu ar avea cum sa ajunga directori.. :)

Monica JITARIUC said...

:))
tare logica, dorule!

depinde deci si de care parte a teoriei esti :) ca vezi abordarile sun multiple... si cu cat stii mai multe puncte de vedere cu atat poti sa iti formezi mai usor unul propriu.