08 March 2007

Geneva Motorshow

Am avut ocazia sa ajung la Salonul Auto de la Geneva acum doi ani, cu treaba. In zilele respective am mancat multa ciocolata, am vizitat toate standurile si am asistat la toate lansarile din zilele de presa. De la toate standurile.Este fascinant.
Lansarile (mondiale, de cele mai multe ori) sunt programate din jumatate in jumatate de ora si zecile de jurnalisti se muta de la un stand la altul.
E foarte important in acest context sa le atragi atentia si sa le lasi niste amintiri. De obicei, amintirile care le raman nu sunt cele pe care le avea setate ca obiective PR-ul marcii auto respective...anul acesta, am citit o cronica-feedback de la Geneva , mai reala si sincera, pe site-ul Automarket. Va recomand articolul daca vreti sa aflati cum sunt pe bune zilele de presa de la Salonul Auto de la Geneva.
In rest, Geneva inseamna (...), muzica buna la standul Jaguar, efecte vizuale intense la Jeep, stil la Ferrari, Shakira la Seat (se pare ca fata a cantat astazi pentru cateva minute la standul spaniolilor, insa cei care nu s-au aflat in preajma nu au avut de unde sa afle asta si au ramas cu buza umflata si cu CD-urile nesemnate original), multi producatori si carosieri independenti cu multe modele la fel de independente de lumea designului din ziua de azi si multe, multe fete langa masini. De frumuseti amestecate.
Mircea Mester, Automarket

No comments: