15 March 2007

Nick

Citeam Catavencu in facultate si acum,de vreun an, m-am apucat din nou.
Il citesc tihnita sambata sau duminica. Il citesc cap coada.Imi ia cam doua ore.Uneori imi ia chiar mai putin. Azi nu o sa vorbim despre rubricile mele preferate, ci o sa vorbim despre semnaturile articolelor.

Semnatura desigur e mult legata de contextul articolului, mie insa imi e lene sa va scriu acum si tema articolului aferent semnaturii, asa ca o sa decontextualizez si va las pe voi sa va imaginati.

Semnaturile articolelor ma fac uneori sa rad mai mult decat articolul in sine. Gasiti mai jos cateva mostre.

Mos Ene pe la jene
Macul si barosul
Vitezomanul Gica Contra
Antena 1 si unu
Bucursul drastic
Teracotele apelor Dunarii
Hacker, politist texan (la rubrica IT;)
Caroute 66
Ethos, Portos si Aramis
Apolodor din Labrador
Login, file din poveste (tot ceva cu IT)

In fine...mai sunt multe...si imi plac sa sunt mici joculete de cuvinte...sunt ca alea cu Fram, ursul gregar sau Police Navidad sau Omul cu basca de fier (multi baieti au tot pretins copyright pe expresiile astea, asa ca nu mai stiu pe cine sa cred)

4 comments:

Anonymous said...

Parca mai era si "Hipocrap si Esculapti" ... si "Nutzi Spaima Constitutzi". Sunt destul de prolifici baietii in zona asta de creatie. Dar parca si-au pierdut din fun si din vână in ultima vreme - sau e doar o parere "moale" de luni dimineata?

Monica JITARIUC said...

O sa-si revina...asa se intampla...e ca si cu cresterea si descresterea si iarasi cresterea imperiului otoman...

Anonymous said...

Adevar grait-ai! Doar ca acum nu mai vin otomanii cu ienicerii si spahii, ci cu Mall-urile ca instrument de cucerire ... fi-le-ar sa ne fie :)

Monica JITARIUC said...

sa le fie rusine!
:)