05 March 2007

"Rugby is a good occasion for keeping thirty bullies far from the center of the city."


Recunosc. Imi plac revistele tip almanah si as citi de as gasi.
Imi plac mult si informatiile de tip "stiati ca" asa ca inaugurez o rubrica aici, pe blog, pentru ca eu cred ca o veti gasi si voi interesanta. Sper, cel putin.

AMERICA,AMERICA
Incepem cu rugby, sportul de golani jucat de gentelmeni. Stiati ca Statele Unite sunt campioane olimpice la rugby? Si asta pentru ca au castigat in 1924 titlul olimpic. Acesta a fost de altfel si ultimul an cand acest sport a fost inclus pe lista sporturilor olimpice.

SUA au castigat atunci impotriva Frantei (care in semifinale a jucat cu Romania), iar Allan Muhr un cetatean american si unul din cei 45,000 de spectatori ai finalei a declarat:"Rugby-ul este cel mai bun lucru pe care il pot face americanii fara cutite si pistoale"

Echipa americana era formata din fotbalisti americani.

LES BLEUS
Franta este una dintre tarile in care rugby-ul e mult apreciat, jucatorii de asemenea, iar stadioanele sunt pline.Calendarul pe 2007 cu jucatori de rugby francezi a facut 2 milioane de euro profit si s-a situat pe locul 5 in cele mai vandute "carti" din librariile franceze.

LINGURA DE LEMN
Echipa ce pierde toate meciurile in turneul celor sase natiuni castiga trofeul lingura de lemn.

Mai multe stiati ca-uri despre rugby aici.

p.s. titlul: Oscar Wilde

p.s.2 O sa scriu si un articol despre echipa de rugby a Romaniei din cele trei concluzii pe care le-am tras cand am participat la 3 meciuri si din cateva informatii pe care le-am adunat de-a lungul vremii.

1 comment:

Anonymous said...

super sport mi se pare rugby,
daca am vreun regret pana acum e ca n-am jucat niciodata rugby:)
mi se pare fascinant cum se lupta baietzii astia fara sa se planga de ceva si domnisoarele fotbalisti bocesc imediat.
in plus meciuri intre africa de sud,noua zeelanda, australia (+anglia, franta, irlanda, t galilor si scotia)reprezinta spectacolul total:)
stejarii sunt poate la un nou inceput de drum in rugby dar poate reusesc. am vazut ca au si ceva sponsori -orange, berea Stejar, ATS:) daca nu ma insel.
rugby rules:)