15 March 2007

Best Practices for Corporate Blogging

Am gasit in excursiile mele pe net niste practici bune de aplicat in cazul blogurilor de companii. Iata:

1/Company has to have open culture to be successful in launching a blog.
2/Be able to lisen and respect the opinions of stakeholders.
3/Company has to trust its employees.
4/Training is really important.
etc

Printre greselile pe care le fac in general, companiile, autorii articolului enumera:
-ganditul prea mult, superganditul chestiilor, superanaliza oricarei situatii
-alegerea solutiei ieftine, domeniul gratuit, in locului unuia personalizat
-regula: daca e ieftin, nu are cum sa fie si bun.
-regula: asuma-ti niste riscuri...alfel, risti sa devii plictisitor

Autorii articolului introduc si un capitol:‘worst’ practices?
-lipsa transparentei
-lipsa spontaneitatii
-uitarea legii : " What’s important is what you hear, not what you say."
-uitarea de onestitate

Altele care mi-au sarit in ochi:
-nu lasa niciodata departamentul de IT sa iti faca software-ul de blog.
-in general, inainte sa iti faci un blog tu, ca si companie , pune-ti intrebarea "suntem pregatiti sa vorbim?"

Articolul in intregime aici

No comments: