10 January 2007

Works like magic


S-a scris deja peste tot despre iPhone. Asteptat sa se transforme din scanteia din ochii lui Steve Jobs intr-un obiect concret iata, finally s-a lansat. Mai multe gasiti aici.

Eu m-am bucurat de dimineata- si asta vroiam sa va semnalez.

Citeam in e-newsletterul hotnews depsre:
-Miron Cozma si cum el va fi eliberat datorita conduitei exemplare. A participat la toate activitatile organizate in penitenciar, a jucat intr-o piesa de teatru si a cantat chiar in corul bisericii, potrivit rapoartelor depuse la dosarul de eliberare conditionata. Suuuuper...nu? Cica a participat si la activitati de artizanat s.a.m.d.
-Despre sentinta data in cazul Ciomu
-Despre isteria cu datul statului roman in judecata de catre UE pentru taxa de inmatriculare
-Despre noile imagini socante cu Sadam dupa executie
-Despre faptul ca ipoteza vietii pe Marte este tot mai plauzibila
-Despre cum englezii ne pun bete in roate (sic!)
-etc

si e-newsletter-ul cu toate aceste subiecte + cele de la etc (foarte multe)purta titlul "Apple a lansat mult asteptatul iPhone".

5 comments:

Anonymous said...

iphone e o mizerie. mai ales pentru cei care au investit deja intr-un ipod.
eu sunt total frustrat.
as fi vrut ca totu' sa se opreasca la "nano de 2 gb" iar eu sa fiu printre cei mai cool de pe planeta pentru ca il am.

Anonymous said...

Da, ai dreptate draga anonymous, si eu ma revolt impotriva ideii de IpodIMacPowerbook si orice are legatura cu marul.
pentru ca scot tot timpul chestii noi si misto iar eu nu pot sa tin pasul... am ajuns sa urasc gadgeturile din cauza asta. imacpodbookphone ruined my coolness. i used to be so hip, toata lumea ma invidia.

Monica JITARIUC said...

I hope you will get your coolness back one day...
and anyway...being uncool is cool these days.

Anonymous said...

un articol interesent despre evolutia Apple
http://www.businessweek.com/technology/content/jan2007/tc20070110_535914.htm?chan=technology_technology+index+page_today%27s+top+stories

Monica JITARIUC said...

da...pentru acuratete a fost o prezentare publica, nu o lansare pe piata...