24 January 2007

Why to talk to your boss??

Nu facem reclama ca sa o vedem noi si prietenii nostri. Mergand mai departe, un sef se plangea la departamentul de mk ca el nu vede billboard-urile la brandul lui de detergent (pozitionat low price/good quality, value for money). Pai adica da di ce io, care stau in Cartierul Francez nu vad pe drum nici un panou...clar, comunicarea este ineficienta. A mers atata de departe ca crizele de nervi incat agentia de media a fost brief-uita sa gaseasca doua locatii in drumul directorului spre casa (asta dupa ce in prealabil departamentul de marketing a identificat traseul)

Of...mi-am adus aminte de istorioara asta afland cum Microsoft Romania anunta ca "isi face reclama la venirea lui Bill Gates" (asta din titlul articolului din EVZ) si ca se vor pune panouri in drumul sau de la Otopeni pana la sediul MS...campania outdoor va incerca sa genereze nototrietate produsului Windows Vista. (deci targetul e Gates. Ma intreb daca brieful avea completat la target The Big Boss, male, cel mai bogat om de pe planeta Pamant...stuff...).

Putin diferit,dar pe aceeasi directie de discutie oarecum, cand a venit in Roh Moo-hyun in Romania firmele impoartoare de chestii sud-coreene precum Hyundai-Kia Motors, Samsung, LG samd s-au straduit sa umple panourile cu postere in care ii urau bun venit lui si sotiei lui pe planurile noastre. Nu mai bine faceau un cordon de flori?

Deci, se pare ca e obligatoriu "sa se vada" campania de comunicare (si)de catre cine trebuie si ca,in general e bine ca sefu desi nu e in target, desi n-are nici o treaba, desi el oricum nu va cumpara produsul, desi tot asa...e important daca tot avem campanie sa vada si el macar o data spotul sau sa inchiriem un panou pe drumul lui de la birou acasa...sa vada, sa se mandreasca si sa creasca inima in el... ne implicam, comunicam, deci existam :)

Nu-i prea OK asa...

9 comments:

Anonymous said...

Este si asta un mod de gandire... dar daca vrea sa vada publicitatea, si daca vrea neaparat sa simta efectul, de ce nu incearca sa se plaseze in target, sau asta nu e de nasu' lui? In definitiv Gates sigur musca momeala ca doar nu isi instaleaza linux daca produsul lui scartaie, nu?

Unknown said...

In manualele de tip „Cum sa tratezi femeia” capitole importante sunt dedicate momentelor cind iubita vine acasa trista. Barbatul este invatat sa se intereseze de problemele ei si sa o faca fericita din nou. Bineinteles ca, in prostia lui si indiferenta lui, nu va intelege veci ce-i in mintea ei, chiar daca o va convinge sa vorbeasca despre asta. Atunci, se recomanda solutia B, cel mai des abordata de toti utilizatorii. „Fa-i o surpriza!”. Ei, astfel, cind femeia vine acasa va fi intimpinata cu o duzina de petale scumpe de trandafir, inimioare, chiloti barbatesti sau mai stiu eu ce le place lor. Ideea e ca totul sa se intimple cumva in drum spre casa, ce sa zic si eu acuma ca sa ajung la ideea ca sefu' asta e ca si femeia. Vrea sa se simta important si nu-l ajuta nimeni.

Monica JITARIUC said...

:)
stii ca unu la un moment dat i-a urat iubiotei la multi ani cumparand full page-uri in aproape toate ziarele importante si plasand o macheta cu "La multi ani, Adela "(sau cum o chema) + inimioare in background...

Anonymous said...

... asta mi se pare o idee foarte buna. Dar si mai haioasa a fost tipa care a plasat un mesh pe ditamai cladirea in care ii zicea sotului ca stie de amanta si ca ea pleaca luand si toti banii din contul comun! :) bine, nu in termeni atat de amicali! ;)

Monica JITARIUC said...

sau la noi la romana un tip a pus un mesh timp de cateva zile "CINE MA ANGAJEAZA?" si in text despre MBA-ul lui si previous experience...un cv

Anonymous said...

asta n-o stiam.. foarte tare tipul! :) eu zic sa mai puna un mesh, platit de firma care l-a angajat, sa ne zica ce post i-au dat. :)

Monica JITARIUC said...

:)
outdoor coordinator...:))

I-Dana said...

foarte adevarat, din nefericire! nu le vad io, ca client, nu e eficienta campania. voi ati vazut pe national geographic reclama la scandia food (sarmale la conserva!!!) - fac pariu ca din acelasi motiv. m-am spart de ris :))))

I-Dana said...

deh, rectificare: ... ca si client :)