25 January 2007

Don't sell! Help people buy (2)

Scriam la un moment dat un post despre cat de important e sa incetam a discuta mult prea sobru si prea scortos cand nu e cazul.

Azi am primit un mail de la un vanzator angajat al unei companii distribuitoare de anvelope. Nu am nevoie de anvelope, dar dupa prima propozitie, impresionata de stilul direct, clar si "la subiect" al mailului...l-am citit pe tot.

Mi-a placut si am sesizat:
-trecerea peste mizeriile de paragrafe in care nu zici nimic, dar pe care le inserezi doar pentru a fi politicos
-organizarea informatiei in bulett-uri
-make it easy to read
-sublinierea datelor cheie
-includerea EXLUSIV a informatiilor relevante

Pe scurt, stop giving me bullshit. Stiu ca vinzi anvelope si ca ati ramas cu ele in stoc. Si ca nu ti-ai facut probabil target-ul pe ianuarie. Si ca esti disperat. Macar ajuta-ma sa cumpar.

Mailul primit azi nu vroia sa imi vanda anvelope,dar in mod categoric ma ajuta sa le cumpar.

Mai jos mailul:

-----Original Message-----
From: Dan ..... [mailto:dan...@a....ro]
Sent: Thursday, January 25, 2007 11:16 AM
Subject: poate va mai intereseaza ...

A N V E L O P E !!!!

Mai este inca vreme proasta!
DACA nu v-ati luat (si totusi mai vreti!) = inca mai avem anvelope de iarna.
ALTFEL: de vara? de viteza? de toate-anotimpurile? de rezerva?

ORICUM: importam, distribuim si vindem din stoc sau la comanda cu livrare
saptamanala anvelope pentru autoturisme de la "155/70 R12" la "295/30 R22".
ORICUM: furnizam anvelope de orice fel, de la oldtimere si SUV-uri la
tractoare, camioane, utilaje industriale, de santier si combine agricole.
ORICUM: avem si piese de schimb (pistoane, pivoti, aripi, faruri, etc).
ORICUM: avem si consumabile (uleiuri, stergatoare, filtre, jante tabla si
aliaj, mirositoare, etc).
ORICUM: avem si triunghiuri UE (cat mai avem).
ORICUM: avem si truse UE (cat mai avem).
ORICUM: avem si veste UE (cat mai avem).
ORICUM: avem si stingatoare UE (cat mai avem).
Ce n'avem - facem rost!


Coordonatele firmei noastre sunt: ....................(aici erau coordonatele)
Pentru orice informatii sau date suplimentare VA ROG SA NE SUNATI.

Clar, simplu si ajutator, nu?

No comments: