19 September 2007

Nepăsarea sau indiferenţa costă mult mai mult decât un „recall”.

Un articol foarte bine scris si documentat si argumentat si exemplificat scris de Andrei Savu pe blogul Premium PR. Despre iaurturi si Jeep-uri, lipsa de respect si lacomie VS respect si responsabilitate.

4 comments:

Anonymous said...

Adica ... lor chiar le pasa. E respectul pentru noi sau grija pt propriul brand? Pai nu mananca nimeni atatea iaurturi intr-o zi sau intr-o saptamana incat sa aiba consecinte. Tot lucrativ e facut si subiectul asta cu iaurtul. De mass-indobitocirea. Asa efect are si tigaia de teflon in timp. Si de fapt beta-carotenul pastile e foarte toxic dar nu este retras. Oricat am citi despre lucrurile astea asa ca sa avem senzatia ca stiind detinem cumva controlul , iar povestile altora "de succes" par se ne ajute sa intelegem cum merg lucrurile si ne motiveaza, de fapt mi se pare ca totul sta in ceva sa-i zicem sansa ca sa nu devin o Oreste.
Ei si despre branduri: nu sunt fan unuia deoarece, ca oricui , azi le iese maine nu. Si de ce am scris? Pt ca ma innbuneste toata isteria asta cu brandurile, frazele care incep cu "sunt fan" nu stiu ce. Da, da nu e blogu potrivit sa imi dau asemenea pareri :). Nu ca ma silesc eu sa ma invart in asemenea cercuri, dar dai in ele peste tot.

Anonymous said...

pareti mai ingaduitoare si de asta mi-am permis :)

Monica JITARIUC said...

nu sunt cercuri...

asta cu brandurile si cu ce mai zici tu..e parte din "zi de zi"-ul fiecaruia...ca de exemplu, am putea vorbi despre vreme sau despre painea alba si proaspata sau despre cursul euro sau despre schimbarea conceptiilor despre iubire- sa zicem- ...adica e un subiect ca oricare altul...intra in d-ale vietii, asa...

deci, d-aia zic...poate mai comentezi aici ca un gand in plus e intotdeauna mai bine decat un gand in minus...

si...uneori de ce sa tacem cand putem sa vorbim?

Anonymous said...

pai daca iti dau o aparenta ca apartii la ceva cand de fapt scopul nu e chiar decent ma .. ingandurez. o paine e innocenta asa venind de nicaieri fara un ambalaj si slogan. dar cand e din partea unei firme care spune ca tine la sanatatea ta, sau folosesc termenul de natural in loc de ecologic stiind ca sunt confundate atunci ma supar asa un pic.
si de altfel si cursul euro e "sneaky". nu merge chiar asa dupa niste reguli din carte.
ce ma uimeste "in esenta" este lipsa reactiei. e vorba de prostie avand in vedere ca au televizor, care e foarte la indemana sa afle atatea de ar vrea, deci as putea sa ma scuz cu "si-o merita" cand fac cancer de la una de la alta. Zic de cancer ca tocmai am vazut niste spitale si nu e funny.Sunt diverse alte probleme in jur doar asa ca sunt acceptate. Iar eu trebuie sa iau in serios absurdul zilnic. Ce-i drept si rad mult.
"si...uneori de ce sa tacem cand putem sa vorbim?" da, asta este funny si chiar ti se potriveste. Desi vorbesti foarte mult, mai degraba pentru tine insati, ai informatii si concluzii care nu ar trebui sa supere ca "n-apuc si eu sa vorbesc". Nu prea scriu dar ascult daca e de ascultat :).
La Mungiu cred ca cel mai mult imi plac interviurile.