BRD a cumparat tot spatiul publicitar din GSP pentru editia de azi (24 de pagini) pentru advertizarea fondului de pensii. Foarte tare! (poze de la Tolontan)
18 September 2007
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Comunicare, Marketing, PR, ATL, BTL, TTL, PPT, ETC...
6 comments:
era misto daca aveau si ad-uri diferite, ca din poze separe ca au bagat doar doua pe diferite formate, ceea ce poate deveni boring foarte repede.
anyway, afara se practica o tehnica (mai ales la ad-urile pt masini, so pay attention here :)) de a cumpara doua pagini de dreapta consecutive pentru acelasi layout, efectul fiind un deja vu care te face sa dai pagina inapoi ca sa vezi daca nu cumva te inseala ochii si memoria. :) (evident, rezultatul e ca retii exact ad-ul cu pricina, la care ajungi sa te uiti constient, nu doar superficial).
btw, ai idee cine le-a facut campania?
ce tare asta cu masinile...foarte, foarte tare. Multumesc!
Vrei bani?:))
Asa...cat despre campania brd le-a facut-o McCann...
http://www.iqads.ro/stire_7253/mccann_va_face_creatie_si_strategie_pentru_brd.html
acuma nu stiu daca mccann a avut si ideea de a lua tot ziaru' sau dep de sales de la gsp le-a propus smecheria :)
Proiectul este gandit de BRD iumpreuna cu GSP. Mcann se ocupa de partea de creatie
eram precisa
Post a Comment