10 December 2009

Petru Cimpoeşu "Două ore de Solitaire la o oră de literatură" si despre dragoste şi despre cum cu vârsta începi să uiţi cuvinte

"Nu prea am avut de a face cu scriitoare, relaţiile mele cu această specie sînt mai degrabă indiferente. Există femei-scriitor foarte simpatice, dar care nu mă atrag ca femei, ci mă interesează ca spirit. Mă ghidez în dragoste după un fel de butadă a lui Baudelaire. Pentru scriitor, el recomandă două tipuri de femei: curva sau proasta, patul sau cratiţa. Din întîmplare, în urmă cu vreo 20 de ani, m-am îndrăgostit de o femeie care nu e nici proastă şi nici curvă, de care nu mai pot scăpa nici acum şi, oricîte prostii am făcut între timp, nu cred că aş mai putea să mă despart de ea vreodată."

Un inteviu minunat in Observatorul Cultural.

p.s. "Simion Liftnicul" este una dintre cartile mele preferate

No comments: