15 December 2009

Idee de cadou no.9: un Rough Guide

Un ghid de calatorie Rough Guide pentru o destinatie anume este o idee buna pentru prieteni care pleaca intr-o tara noua, pe care vreti sa ii sfatuiti sa plece intr-o tara noua sau care ar cam fi cazul sa mai plece si intr-o alta tara in vacanta.

Mie mi-a fost de mare folos in Maroc, dar si in Portugalia, Spania sau Grecia. Deja am cumparat pentru la vara Italia si Franta. Cand te pui pe facut mii de kilometri intr-o vacanta si vrei sfaturi bune pentru traseu: unde sa mananci, unde sa innoptezi sau ce sa mai vezi printr-o anumita zona sau pur si simplu ai nevoie de niste ponturi bune, Rough Guide poate fi de mare, mare ajutor. Eu am verificat multe dintre recomandari si foarte rar au dat gres.

De gasit, gasiti la Carturesti (aici insa nu au pe stoc toate tarile, de exemplu nu am gasit Rough Guide France, dar am gasit China). Daca cumva nu gasiti la Carturesti tara cautata apelati direct la Prior Books. Preturile variaza si ajung cam intre 80 si 120 RON, depinde de destinatie si de cat de gros e ghidul:).

No comments: