18 December 2009

Idee de cadou no.12: mai multe

Azi nu prea aveam mare inspiratie, asa ca am cerut ajutorul oamenilor de pe twitter si facebook si le-am zis asa:
PLS HELP: tre sa scriu ideea de cadou a zilei si am nevoie de ajutor! any ideas? io le-am pus p-astea pana acuma http://bit.ly/7Nm3oJ

si iata ce a iesit:
#1 "lanturi de iarna, antigel, o sanie, un ren, talpici, cauciune de iarna, o sticla de tuica" (@elfuldelamare)

#2 12 months - Colour a Month Daily Planner in 12 notebooks - Pocket care arata asa si se ia de la Carturesti ( @cristianlupsa )

#3 un pui de pisica sau catel ( @cautstapan )

#4 am fost de curand la o expozitie de tablouri decogeometrice. Sau tablou pictat de tine, sau colaj ( @RoxanaRugina )

#5 carti, carti, carti :) si un set de culori plus bloc de desen ( @ritaaurita )

#6 bijuterii (dar musai sa stii ce vrea persoana), ceva fun si care nu exista in .ro ( @violetaloredana )

#7 "Cica la Diverta (daca mai exsta...) exista un serviciu simpatic. dai o poza cu rezolutie sanatoasa, iar ei transpun poza pe panza de tablou... Iti faci tablou cu propria mufa (sau cu cea a sarbatoritului, premiatului, etc). N-am vazut, dar efectul este maxim cu o investitie (cica) sub 100 ron" (Iulian Senos)

#8 ceva de la British Gallery (Bogdan Pencea)

#9 cadouri L'Erbolario (Andreea Ionescu)

#10 bilete la concertul Air de la Bucuresti sau un masaj (Oana Stanescu, sora lu' Stanescoo)

Cam astea sunt pentru azi.

5 comments:

skythes said...

la punctul 1 aș putea adăuga spray de ală pentru dezghețat geamuri instant dimineața când te urci la volan. E excelent de eficient. :P

Alina Fekete said...

Multumesc pentru idei, desi la mine functioneaza drept sugestii de cadouri pentru mine... sunt fascinata de #2, am decis sa-l adaug pe lista, poate Mos Craciun mai are timp sa mi-l cumpere :-))...

Lucian Stănescu said...

pai sa zic si eu atunci ceva, nu? in calitate de frate-su lu sorsa, gen...

- o masina de cusut
- un stick usb sau chiar un mic hdd extern (mic de incape in buzunar, capacitate si de 500gb!) - bun oricand, oricui
- o carte! cel mai bun cadou ever. mai ales din categoria: "mai citeste ba si tu ceva!". recomandam cu caldura bryson...

calin said...

bilete la concertul AC/DC suna destul de bine pentru mine...dar si air

Anonymous said...

[b]Party Poker Spring Bonus Code ! USE CODE: pibonus325 on your first deposit and get free 325 euros![/b]

Besides the big bonus, will also be eligible to play in an exclusive private monthly $ 6000 Freeroll!
These freerolls are open to anyone who has signed for Party Poker Poker and play with some points at least 100 games in the previous calendar month.
The freeroll will be held monthly on the 3rd Saturday at 3 pm EST.
This means that if he wins 100th match points in November, having the opportunity to play in the $ 6000 freeroll held December 3 Saturday.
The freeroll will be available each month – indefinitely. This is a great value for all players Poker-infos.com Party Poker.