01 September 2007

Harper's Bazaar Romania


Azi dimineata la chiosc, omul care vinde ziare si reviste nu a inteles ce sa-mi dea. Pana la urma am spus simplu :"Bazar, va rog"...a mers...la Esquire a fost mai greu, dar o sa revin.

Am petrecut cateva ore tare placute citind, analizand si uitandu-ma la poze. Cred ca pozitionare lui Harper's Bazaar style resource for "the well-dressed woman and the well-dressed mind" este execelenta si cu bucurie constat ca editia romana merge pe aceeasi linie.

Cateva date:
-va aparea-pentru inceput- trimestrial
-are 204 pagini (ador revistele cu multe pagini)
-costa 9,9RON
-editata de Sanoma Hearst
-in lume Harper's Bazaar exista de 140 de anisi este "o istorie ilustrata a evolutiei femeii"
-multe coperti si numere au fost transformate in lectii de art direction gratie lui Erte si Brodovitch

Cam ce am retinut eu:

-starea de bine pe care am avut-o uitandu-ma la rochii superbe, pa pantofi minunati, accesorii interesante si combinatii neasteptate
-ca toamna asta culoare camel ar fi la moda (culoarea camel este mustar spre galben sau mai degraba spre maro), ca albastrul electric e o culoare tot mai apreciata, si "cat mai colorat, cat mai la moda" (eventual si in combinatii socante)
-pantofii cu varful ascutit se poarta din nou
-manusile nu mor si nici nu se predau, daca sunt pana la mijlocul cotului
-ca ciorapii negri mati nu mai trebuie purtati, ci inlocuiti de unii maro inchis
-gentile tip plic arata fabulos si parca merg in revistele astea la orice
-am citit despre Vera Wang si despre Sting si nevasta-sa si despre Gwen Stefani si despre varstele femeii si hainele care se asorteaza fiecarei varste.
-blanurile se poarta si ele, insa sa fie cat mai ecologice
-pantalonii revin triumfator
-si multe altele, dar din nou, sa nu lungim povestea ca veti citi si voi singuri.

Mi-a placut revista, citesc despre trenduri, ma uit prin reviste romanesti sau straine la poze cu ultimele creatii, stiu ca Louis Vuitton si-a inspirat parte din ultima colectie din Vermeer, dar regret cel mai tare ca vine toamna si va trebui sa renunt la fusta cu buline luata cu 15 euro de la Etam, la rochitele mele H & M, Zara sau MNG care sunt in numar de 7 si la lumina sunt scoase doar 2, la si nu cred ca voi da in viata mea mai mult de 300 de euro pe o pereche de pantofi.

Si in plus, cred ca imaginatia, personalitatea si indrazneala sunt trenduri ale oricarui sezon. Si Must-have-uri.

4 comments:

Unknown said...

bag seama c-ai avut ceva timp liber :P
eu doar am rasfoit HP si nu mi-a placut ca are prea putine articole locale si prea multe traduse :-/

Unknown said...

HB that is...

Monica JITARIUC said...

hm...cam ai dreptate cu articole locale vs traduse
in esquire, de ex, sunt mult mai mult e scrise de ai nostri, si chiar cu talent.

dar na...e la inceput, o sa se mai "localizeze"

Anonymous said...

HB e foarte interesanta. De abia astept urmatorul numar. Nu e singura revista din Romania in care sunt articole traduse. Asta e. Poate in viitor or sa fie si articole scrise de romani.