17 May 2007

Guest Blogger la Metropotam


Desi nu imi place cuvantul blogger, cu atat mai mult cuvantul bloggerita, cei de la Metropotam asa m-au numit si m-au invitat sa scriu ceva despre orice.

Am scris despre cuvinte.

M-am gandit ca deja toti cititorii de metropotam stiu ca invitatii, daca ar fi metropoghizi, si-ar duce oaspetii la MNAC si la Green Hours pe terasa si ar colinda pe Popa Soare si apoi desigur, la Carturesti. Deci, nu va prea puteam spune pe unde mai umblu eu ca riscam sa fiu redundanta.
Asa ca l-am sunat pe taica-mio, Ake, (asa il cheama) si i-am zis ca trebuie sa scriu un articol pe metropotam pana maine, ca nu stiu despre ce si pentru ca el tot e mai mare decat mine, sa imi dea o idee.

Ake a auzit de curand cum ca in timp ce la noi, in Romania, in Herastrau sa zicem, “pasarile canta”, in Coreea “pasarile plang”. In Coreea pisicile canta, nu pasarile. Coreenii se pare ca asa zic. Tot de la el (sau de pe un blog?) am aflat mai demult ca exista o limba ce nu are deloc verbe in ea.

Si am plecat de-aici si am zis sa vorbesc in cuvinte despre cuvinte. Eu zi de zi am treaba cu multe cuvinte si sunt si platita pentru asta. De aceea, mi se pare foarte important ca oamenii sa se inteleaga si din cuvinte, nu numai din priviri.

Continuarea pe metropotam.

4 comments:

Anonymous said...

%)

Monica JITARIUC said...

%))

Stefan Beldie said...

Te dai mare?

Monica JITARIUC said...

da,da,da,:)