09 February 2007

Sa ne imprietenim cu personalul TESA

Intr-o companie cei mai importanti oameni sunt niste oameni in aparenta neimportanti. Truism, stiu. As vrea doar sa le aduc un mic gest de recunoastere:
1. Baiatu' de la IT: de-l ai prieten, te ajuta sa iti instalezi o versiune mai misto de windows(la un necaz e bun si windows, da?), se face ca nu vede ca ai messenger, iti da mouse wireless, ecranul LCD al colegei care tocmai si-a dat demisia ti-l da tie ca oricum parca monitorul tau era cel mai prost, stie exact cum ii cheama pe toti noii colegi ca doar le-a facut cont de mail...asa ca pentru toti baietii de la IT ...numai respect
2. Portarul: e foarte important. Da mana si cu sefu mare si cu sefu mic si stie si ca Geanina de la contabilitate are o relatie cu Geani de la Aprovizionare si ca fata ailalta mai noua, care pare ingamfata sta prea mult la lucru si ca sigur o freaca aiurea si ca draga, Mihai ala ce se da dimineata cu o tona de parfum ca intra in cladire si miroase o ora dupa ce trece, conduce un Murrano...da de unde are draga, bani...si tot asa...
3. Contabilele (pozitie ocupata de grup): desi greu sa ajungi la sufletul lor pentru ca se considera in mentalul colectiv ca ele nu au suflet..e simplu totusi sa le castigi bunavointa (care e extrem de importanta) prin a le vorbi despre chestii. Daca lucrezi la marketing si le dai un pix branduit sau le explici despre evenimentul pe care il pregatesti (eventual le si inviti) they are all yours forever.
4.Secretara: da, normal, Mirela, vreau si io post it-uri colorate...mai e cafea?...ii dai lu sefu contractul asta la semnat...da...imi rebuie intr-o ora...poti sa suni tu acolo...mersi...:)

Nu mai am idei,dar concluzia e ca tre sa te imprietenesti cu toti colegii in mod egal, dar mai egal cu unii decat cu altii...

2 comments:

Mihaela Berneaga said...

In categoria "celor mai egali"... as trece si soferii. Stiu la fel de multe lucruri ca portarii. Poate chiar mai multe pentru ca petrec timp (de la citeva minute pina la ceasuri intregi) alaturi de tot felul de oameni din firma si afla informatii chiar si fara sa vrea, trag cu urechea la ce discuta la telefon, pun intrebari, deduc... Peste toate, stiu unde sta fiecare, lucru extrem de util in diverse situatii de criza.

Monica J said...

Da, intr-adevar, soferii...