04 February 2007

Domnisoara Orangina

Am fost intr-un bar. Langa masa mea era o fata. Andreea o chema, ca am aflat io dup-aia, mai la sfarsit.

Ea avea niste cizme portocalii si frumoase. Avea bluza portocalie. Avea sutien portocaliu , sunt sigura. Si fuma Pall Mall portocaliu!!!

Coerenta in comunicare, unitate in mesaj sau doar personal branding?

p.s. am intrebat-o cand fumeaza Marlboro lights cu ce se imbraca....si mi-a zis ca nu suporta auriul si nu are haine aurii...asa ca nu va fuma Marlboro lights:)!

7 comments:

Anonymous said...

De mentionat ca avea si un prosop mare de plaja portocaliu, papuci de plaja portocalii si chiar si hartie igienica portocalie!!!!!

Monica JITARIUC said...

asta ne-a povestit...nu le-am vazut cu proprii ochi...in bar era in cizme, nu in prosop de plaja...offf...

Anonymous said...

Postul tau e o intriga de fapt... e de inteles de ce bloggerul de mai sus a reactionat asa. :)

Anonymous said...

...si o geanta de plaja...tot portocalie :D
Si geaca de schi...ghici ce culoare? :P
P.S. Pall Mall ultra e doar de ceva vreme portocaliu... Si de aici ipoteze: sa fi fost inainte unitatea intr-un mesaj turcoise, sau poate...hmm...sa fi fumat alte tigari (mai sunt altele portocalii?)
Si fumatorii de PM ultra care nu au cizme portocalii, ce vor face ei acum? Atatea probleme de la un pachet de tigari...E el atat de important pentru o imagine coerenta? Daca da, cred ca cel mai safe brand e Kent. Alb. Sau Davidoff. Negru. Nu ai cum sa dai gres, poti sa ai ce cizme vrei...:D

Anonymous said...

Edit la postul de mai sus: Andreea, nu Anonymous...

Monica JITARIUC said...

Salut, Andreea :)
In ce culoare ne imbracam azi?
Ce intriga povestim (mersi, stefan:)

Anonymous said...

:d
Astazi este ziua pentru verde :)