06 December 2006

Money is better than poverty, if only for financial reasons.

Dupa cum se stie, in general, Dumnezeu (ca sa fac si legatura scurta cu postul anterior) este de partea tuturor...din ultimele analize ale lui Jean Anouilh cica, de fapt, de multe ori e mai degraba de partea celor care au bani multi sau armate numeroase. Cum noi nu avem armate numeroase, iata cum putem face bani multi.

Azi...o idee de la un baiat pe care il cheama Alex si e college student.Am citit-o pe Adrants. Asadar, Alex asta s-a gandit sa faca un home page din care sa castige un milion de euro. Si nu s-a oprit ca alti 4 milioane de Alecsi, studenti de college la idee. A si pus-o in practica.
Si-a si numit pagina Homepage-ul de un milion de dolari. A introdus conceptul nebunesc de pay per pixel si a vandut advertiserilor de tot felul 1 milion de pixeli pentru 1 $/ pixel => 1,000,000 $ din vanzare de reclama cu added value ca participi la scrierea unei (home)pagini din istoria internetului.

Asa...oare cum de nu s-a gandit nimeni la asta pana acum?

O alta metoda ingenioasa din manualele de marketing, capitolul "Smecherii" este aia cu:"Vreti sa aflati cum sa faceti un milion de dolari? Cumparati cu numai 30 dolari cartea "Cum am facut un milion de dolari". In carte se povestesc tocmai cum a facut el, omul cu ideea, un milion de dolari din vanzarea cartii sus mentionate.

Bravo!
10
10
10
Arbitrul din Germania: 9,75

Deci...se poate!

Alte idei:
a/ Get injured and sue & more
b/"How stuff works" ne explica aici
c/ Alte idei pe blogul How to make 1mil. $

Eu am pus astea aici doar de fun, pentru ca eu cred ca munca sustinuta, abnegatia si curajul de a fi tu insuti mereu sunt cele mai sigure cai de a reusi sa castigi si foarte multi bani (sic!)

p.s. titlul mi l-a sugerat Woody Allen

No comments: