De prin noiembrie ne intrebam cu totii ce facem cu felicitarea de Craciun anul asta?
Ce pregatim pentru clienti?Pentru prietenii si dusmanii companiei?Pentru noi insine?
Decizii, decizii, decizii...
Abordarile sunt diferite. O felicitare reusita e considerata,in general, aceea care indeplineste 3 criterii:
-face ca macar unul dintre cei care o primeste sa isi intrebe prietenii:"Ba...ai vazut ce felicitare tare au facut aia de la ADIntelligenceXR? A...tie nu ti-au trimis......nasol..."
-este collectible, adica sta pe biurou, si se puede, cat mai mult timp
-exprima ceva din "spritiul, valorile si alte chestii ale agentiei"
Unii printeaza , altii trimit mailuri, altii fac cubulete ce se deschid si pe fiecare parte scrie un La. un Multi. un Ani ...etc etc,
Merita sa va uitati aici la ce au facut cei de la Proximity UK.
"What shall we do for the Christmas card this year?
Forget it, let's spend all the money on beer"
...restul versurilor aici si restul surprizei tot aici
Alte tentative ale altor agentii de dincolo de granitele tarii noastre:
-film cu un astronaut aici
-un cantec o-ri-bil unde in poza cantecului apare si o asiatica ce poarta niste bikini galbeni aici
14 December 2006
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment