19 June 2007

SMIRTING

Gata, am revenit si o sa imi fac din nou timp de blog.

Am fost dupa cum v-am zis intr-un loc c-o treaba si am cunoscut foarte multi oameni din foarte multe tari. Desigur, din nou aceeasi reala problema in capul meu...cum naiba pot sa imi petrec viata intre Victoriei, Romana, Aviatiei si doua concedii pe an?

Lasand interogariile din capul meu deoparte, o sa va povestesc cateva chestii. De exemplu, stiti ca in Irlanda nu mai au oamenii voie sa fumeze in pub-uri si, in consecinta, isi iau berea afara si fumeaza si beau afara, pe strada. Aceasta iesire este si o oportunitate de a flirta.

Acest proces se numeste SMIRTING. (smoking+ flirting)...se pare ca merge atat de bine ca sunt oameni ce se apuca de fumat just for enjoying the smirting.

6 comments:

Anonymous said...

Dar foxymoron stiai? Foxymoron = a physically attractive person, but with void intelligence :)

Monica JITARIUC said...

that's me...that's me :))

Anonymous said...

now you're smirting with yourself, right? :)

Monica JITARIUC said...

nu ca nu pot sa fumez in birou...dhiii

:))

Hellene, tomata cu scufiţă said...

Doamne ce colaj de cuvinte. =)) nu m-as fi gandit niciodata ca asta inseamna smirting.

Monica JITARIUC said...

eeee, nu te-ai fi gandit...te-ai fi gandit...e simplu...plus ca astea sunt misto de analizat asa ca sa vezi cum se joaca limbajul cu noi si cum chestiile din teren influenteaza chestiile din dictionare...

sau ma rog...era de fun, asa...