09 December 2011

Lansare Ivcelnaiv- Versez


Am fost si eu la Carturesti ieri, la o lansare de carte de poezie. A fost atata de multa lume si atat de multi oameni care zambeau. Faptul ca am vazut oameni care zambeau, oameni frumosi, tineri, energici, cu ochii curati...m-a umplut de bucurie.

Eu ador naivitatea si pe Ivcelnaiv. Cred ca v-ati prins pentru ca vorbesc despre el peste tot, de fiecare data cand am ocazia. De ce? Pentru ca mi se pare extraordinar ca exista poezie contemporana care nu e plina de filosofii doar de poet intelese. Exista poezie care are rime ce te fac sa tresari, exista poezie care are idei bagate in ea...exista Ivcelnaiv. Mai mult, cartea are suflet si mai mult adaugat de Vali Petridean cu desene frumoase, frumoase, frumoase

Nu stiu sa vorbesc mai frumos despre lansare, dar au facut-o altii:
Iv cel Naiv şi cartea lui – s-a lansat Versez | Bookaholic

Versez | Laurentiu Buica

Cum nu l-am văzut pe Iv cel naiv, dar l-am auzit | Republica Culturala Chineza

Iversuri | Cosmin Alexandru

Naiv cel Iv | Semanticus

si mai sunt...si ce bine, ce bine!!!

p.s. nu am prins nici macar o briosa cu mesaj. Mi-ar fi placut tare sa o prind pe aia cu mesajul "O sa fie bine"

No comments: