14 December 2011

Cinci lucruri pentru blog

Desi am blog de peste 5 ani, nu sunt obisnuita sa fiu tratata ca bloggerita pentru ca nu ma consider deloc una. Ruxandra Predescu insa zice ca as fi si imi da o tema de gandire si de scriere: cinci lucruri pe care intenţionez să le fac cu şi pentru blogul meu.

 Pai, in primul rand as vrea pentru blogul meu sa-mi fac un blog, adica sa-mi cumpar un domeniu. Nu stiu cum sa fie pentru ca lumea imi zice ca lostandfounddesk e lung si greu de tinut minte. Dar mie imi place. Cum m-oi hotari, asta e primul lucru pe care o sa-l fac: sa plec dupa ani de pe blogspot.

 In al doilea rand, cliseicul o sa scriu mai des.

 In al treilea rand, o sa scriu mai bine si o sa ma bucur mai mult de el.

 In al patrulea rand, o sa scriu si mai defocusat...este un blog personal si mi imi place varietatea, diversitatea.

 In al ultimulea rand, nu o sa ma mai uit la analytics.

 Cam asta o sa fac pentru blogul meu. O sa-l fac blog personal oficial si neoficial.
 p.s. sa ma ierte Ruxandra ca nu dau leapsa mai departe, dar, nefiind bloggerita, mi-e greu:)

No comments: