14 December 2011

Idee de cadou nr. 17: Un calendar perpetuu

Acum zece ani am vazut un calendar perpetuu pe care o femeie foarte creativa si-l luase de la Tate. Mi-am dorit si eu enorm de mult unul. Nu am gasit nicaieri pana am gasit unul cu o pisica in Franta. Nu imi plac foarte mult pisicile, dar calendarul e de nepretuit. Pentru ca dureaza etern.

Se gaseste si la noi si, chiar daca e ieftin (de la 18 lei), il puteti face mult mai pretios daca il insotiti de cuvinte frumoase: "...sa dureze calendaru' asta cat va dura dragostea noastra", "sa numaram cu el clipele pana la cea mai frumoasa vacanta din lume", "sa nu mai fie nevoie sa ma uit in ochii tai ca sa vad ce zi ei", "ti-am luat un calendar mai frumos decat toate fetele frumoase de pe orice calendar"...etc...stiti voi mai bine.

UNDE, CAT, CUM
Pe net, la expertcadouri, 18 RON.

No comments: