03 March 2009

Premiile Gopo 2009

Pseudonimul lui Ion Popescu-Gopo si anume, desigur, Gopo provine de la numele părinţilor săi: numele de fată al mamei sale, Gorenco, şi numele tatălui, Popescu. Scriam asta si mai multe observatii atunci cand am urmarit cap-coada transmisia in direct a premiilor, in 2007.

In 2009 s-au mai schimbat unele dintre lucrurile de atunci, au mai aparut si disparut oamenii, sunt umpic mai multe filme, dar tot prea putine si tot asa.
Rezultatele AICI:
Cel mai bun film – Restul e tacere de Nae Caranfil

Cel mai bun regizor – Radu Muntean, Boogie

Cel mai bun scenariu – Nae Caranfil, Restul e tacere

Cel mai bun actor intr-un rol principal – Dragos Bucur, Boogie

Cea mai buna actrita intr-un rol principal – Anamaria Marinca, Boogie

Cel mai bun actor intr-un rol secundar – Mimi Branescu, Boogie

Cea mai buna actrita intr-un rol secundar – Ioana Bulca, Restul e tacere

6 comments:

Anonymous said...

Auzisem ca premiul pentru cel mai bun actor intr-un rol secundar l-a luat Mihai Gruia Sandu pentru "Restul e tacere". Mi-a placut enorm acolo, si mi-ar fi parut bine sa-l stiu premiat, dar nu am vazut Boogie, asa ca nu ma pot pronunta.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Monica JITARIUC said...

sorana,
Eu am vazut boogie. Insa e un film prea usor de jucat, de scris, de facut. E un film care scrie si transcrie o realitate exact asa cum e. Marea lui valoare e ca iesi de la cinema zambind ca (cel mai probabil) te-ai identificat in anumite situatii, in anume replici sau gesturi. Dar e despre lume asa cum e ea si nu include nici umpic de imaginatie.

NUNTA MUTA mi-a placut mult mai mult asa cum imi plac de altfel mult mai mult filmele care re-creaza realitati si re-creaza lumi sau care le fac pe lumile astea din samburi adaugand multa imaginatie peste si astfel inspirandu-te mult. Nu ma duc la cinema sa vad ce stiu deja, sa vad ce imi imaginez deja, ce simt deja cand merg pe strada sau cand stau de vorba cu prietenii.
Ma duc la cinema sa imi descopere cineva alte lumi.
Din pacate, asta mi se intampla destul de rar.

Monica JITARIUC said...

si sunt de acord cu meritul lui restul e tacare. si eu inclin inspre Gruia:)

Monica JITARIUC said...

p.s. am sters cele 2 comentarii pentru ca se repetau, doar de aceea:)
daca se intreba cineva..