18 September 2012

Prin Neamt sau cum am fost io miniblogger

Salut, sunt Monica si nu sunt bloggerita. Dar, mi-as dori sa fiu. Am blogul asta din 2006 si de atunci am tot scris...pe vremea aia bloggerii nu erau influentatori si nici nu prea cred ca ii citea nimeni. Pe vremea aia scriam aici ca sa nu uit chestii si ca sa nu trebuiasca sa povestesc seara la bere prietenilor toate chestiile care mi-au trecut prin cap peste zi. La bere mai bine vorbeam alte tampenii si ne treceau chestii noi prin cap tuturor.

Apoi, relatia mea cu bloggingul s-a racit, eu mai scriu din cand in cand, dar prea din cand in cand.

In week-endul trecut am avut ocazia sa fiu insa minibloggerita nimerind in mijlocul gastii de bloggeri care au participat la turneul de promovare al judetului Neamt pus la cale de Toma Nicolau si de Alex Filip + sustinatori: Primăria Piatra Neamţ, Consiliul Judeţean Neamţ, Central Plaza Hotel, Petrom, Cosmote, Noroc şi Autonom. Sub eticheta #priNeamt am cunoscut oameni misto si am vazut locuri minunate. L-am intalnit pe Lucian de la Muzeul de Istorie, singurul ghid care m-a facut vreodata sa stau mai mult de un minut langa un vas plictisitor de ceramica de Cucuteni, pe Ioana, Cristi si Catalin de la Central Plaza Hotel niste oameni neobisnuit de veseli si surpinzator de neobositi, pe Alex Dima si pe Dragos Asaftei, atat de tineri si de datatori de speranta ca poate totusi o sa fie si tara asta ok... si multi altii. Mi-a placut ca mai toti zambeau.

Am vazut locuri frumoase si am cunoscut oameni buni #priNeamt.
Dovezi FOTO: Alex Dima #priNeamt

No comments: