26 February 2011

Cand farmaciile comunica

Catena a castigat puncte importante in topurile de awareness cu investitiile semnificative facute in TV de ceva vreme incoace. Spotul cu "farmacia inimii", Stela Popescu + ceilalti si, desigur, "za"cantecelul obsedant au atras multe reactii, including un grup de vreo 3,000 de oameni pe Facebook "NU mai dorim difuzarea reclamei "Farmacia Catena" in RATB", asta in timp ce pagina oficiala de Facebook a farmaciei are 49 de fani.

Sensiblu a intrat apoi putin pe TV, cu un buget de media mult mai mic insa.

A venit randul Help Net care suuuurprizaaa! o pune pe Andreea Marin-Banica sa ne zica despre cum sa intram in clubul mamelor Help Net.

Astept cu mult interes urmatoarea farmacie care va incepe sa comunice. Intuitia imi spune ca o sa fie Dona. Si, mai cred ca urmatoarea campanie o sa fie cu oameni obisnuiti ca acuma celalalte clisee au fost luate.

3 comments:

Rocsana said...

Azi am vazut prima data reclama cu Andreea Marin si pana sa citesc postul tau am crezut ca e continuare la reclamele cu Stela Popescu si toti ceilalti. Mare brand awareness .. am o scuza caci atat Catena, cat si Help Net au portocaliu in logo?:))

Virtualkid said...

Toate lanturile de farmacii incearca sa isi compenseze anii de trufie, in care se jucau cu banii. Acum, au taiat de peste tot, mai ales de unde nu trebuia, au ramas cu cei mai slabi oameni pe care ii aveau, iar rezultatele se vad.

Daca vor reclame cu oameni simpli, sa vina sa ne propuna noua sa le facem o campanie mult mai profesionista decat cele pe care le-am vazut.

albeenah said...

Intuitia ti-a soptit corect ;) http://www.farmaciiledona.ro/campanii/descopera-o-primavara-plina-de-noroc-la-farmaciile-dona-I25 deocamdata cam atat, dar cine stie