Cristina m-a rugat si pe mine sa ii povestesc umpic despre cum isi gestioneaza agentiile strategia de self-PR.
I-am povestit. Ea a gandit, a analizat si a scris. Aici.
Monica Jitariuc, PR Coordinator Friends Advertising, spune că modul de comunicare al agenţiilor de publicitate cu reprezentanţii presei nu s-a schimbat, modificări intervenind la nivelul temelor de interes.
"Modul de comunicare al agenţiilor de publicitate cu presa este, în general, plictisitor. Sau era. Temele cel puţin erau sigur. Ca să exemplific: se vorbea mereu, mereu despre: Cutare care a venit de la X agenţie în agenţia Y reprezentând - nu-i aşa - o achiziţie inestimabilă pentru agenţia actuală unde va face o treaba excelentă. Apoi, se mai zicea de spotul X prim făcut de agenţia Y prim pentru brandul Z. Apoi, despre un nou client pe care agenţia şi-l adaugă în portofoliu. Deci: new people, new work, new clients...cam asta era...şi, din când în când, unii faceau public bilanţul de un an sau de semestru", spune ea.
"Însă, de la începutul anului, am observat o încercare de poziţionare a agenţiilor mai aproape de clienţi. Unele încearcă să se poziţioneze ca «sfătuitori pertinenţi» şi dau sfaturi despre gestionarea crizelor. Unii fac din asta un «core competence» chiar", remarcă Monica Jitariuc.
Mai multe raspunsuri la mai multe intrebari puteti gasi daca va intereseaza AICI.
02 March 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment