Cei de la Promotor publica o analiza a rezultatelor de vanzari de masini noi pe clase.
Ma uit cu mult interes la rezultatele pe piata auto in general. Am inca o usoara nostalgie fata de industria auto (am lucrat la Citroen aproape 4 ani si faceam si PR).
Regret ca nu am in portofoliul de clienti actuali pe PR un brand auto. E o industrie foarte interesanta si se afla categoric printre cele cu provocari importante pentru comunicare.
Revenind la analiza facuta de Cosmin Iordache in Promotor, cateva concluzii:
-Români s-au orientat spre maşinile mici şi foarte economice. Cel mai comercializat model de clasă mică a fost un nou venit, Hyundai i10 (o masina care a avut parte de o lansare spectaculoasa la Geneva acum cativa ani)
-Revelaţia acestui segment şi chiar a anului 2008 a fost Kia Cee'd
-produsele premium au înregsitrat creşteri importante, vezi Audi A4
-clasa limuzinelor de lux a scăzut cu doar 3,5%
-tendinţă a lui 2008 a fost şi creşterea adepţilor modelelor pe benzină, acoperind 62% din totalul automobilelor noi.
Mai multe: promotor
21 January 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment