19 May 2012

Noaptea Muzeelor 2012 si de ce imi place mie la orice muzeu

O sa incep cu de ce imi place la muzee...cam la orice muzee. Imi place pentru ca mama lucreaza de cand o stiu eu intr-un muzeu. La muzeele mele e tot timpul liniste scarile scartaie si lumina nu e niciodata suficienta. Muzeele sunt printre locurile unde ma simt cel mai in singuranta din lume.

Astazi am apucat sa vad putin din muzeele deschise cu ocazia Noptii Muzeelor. Este o sarbatoare europeana si peste 3.000 de muzee sunt deschise noaptea asta. In Romania, peste 130 de muzee au azi program special. Eu am profitat de ocazie sa vad World Press Photo la Biblioteca Nationala A Romaniei si sa imi revizitez Scoala Centrala, dechisa si ea turului nocturnilor cu ceai cu lamai si ghizi cu palarii de epoca.


World Press Photo: Expozitia itineranta la nivel international a revenit in Romania dupa o absenta de 17 ani, adusa in acest an de fundatia Eidos a fotografului Cristian Movila. Fotografiile se pot vedea la Biblioteca Nationale in fiecare zi a saptamanii, intre orele 10 si 20, pana pe 10 iunie 2012.



Fotografii: eu:)

No comments: