27 December 2007

Ce facem intre Craciun si Revelion

Daca aveti liber si plecati la revelion abia mai incolo, pe 30, undeva, departe sa faceti acelasi lucru pe care l-ati fi facut si in Bucuresti, iata ce puteti face pana la data plecarii:
-vizite la muzee (sunt deschise cu program special)
-sa va plimbati prin oras ziua pe la 11-12...pe lumina...in timpul saptamanii..uau! de cand nu ati mai..?
-sa cititi umpic din ce nu ati apucat anul asta sau macar una dintre cartile pe care ati dat o groaza de bani si le-ati asezat pe noptiera, una peste alta, amangindu-va la un moment dat va veni si vremea lor. (Tip:Activitatea asta merge bine in paralel cu mancatul dulciurilor primite in dar de Craciun.)
-curatenie luna in toata casa
-intalniri cu oameni cu care nu ati apucat sa va intalniti suficient de des anul asta si oricat de mult v-ati promite, nu veti reusi nici anul viitor
-sa vorbiti mai mult cu parintii vostri (nu, nu la telefon)
-sa va plimbati prin magazine mici, frumoase, cochete si scumpe
-sa cautati o zi intreaga bomboane cu martipan prin magazine
-sa va cumparati cercei
-sa faceti liste
-sa nu faceti liste
-sa vedeti toate filmele de pe HBO, preferabil in continuu, doar cu pauza de pranz...(recuperati astfel tot ce ati pierdut de-a lungul anului)

...nu stiu...mai ziceti si voi...

4 comments:

Zu said...

Mai am doua zile pana cand plec la munte si a fost alegerea mea sa mai stau in Bucuresti, ca sa ma pot bucura de cateva zile eu cu mine.

Asa ca:
- ma bucur de linistea din casa/ oras/ viata mea
- nu fac nimic!!! (mai precis: fac doar ce am chef!!!)
- beau ciocolata calda
- ma uit la toate pozele facute anul acesta :-)
- visez la partie si zapada dar si la anul viitor (nunta!!!, pffff)
- imi organizez fisierele/ blogurile si mail-urile
- pictez (pe ceramica)
- vorbesc la telefon cu cei dragi (si doar cu ei)
- dorm mult
- ma uit la tooooooaaaaate filmele siropoase de la TV :-)) (o sa mooor de atata "iubire")
- ascult muzica

... si ma simt bine.

Carina said...

Nici nu stii cat de mult seamana indicatiile tale cu ce am facut eu zilele astea si ce urmeaza sa mai fac. Mai ales partea cu magazinele scumpe si cu cerceii :)

Anonymous said...

Aia cu "parintii vostrii" e tare de tot ! :-)

Monica JITARIUC said...

baaai...n-am scris vostrii...:))
imi mai scapa unele , altele, dar dintr-astea nu:)...stiu io...