17 July 2007

Raiul Animalelor



Deci cand a murit Magda, broscuta testoasa de la mine din casa, am aruncat-o la gunoi.

Insa, cand iubesti insa o broscuta cu adevarat, nu o arunci nicidecum la gunoi, ci o conduci pe ultimul drum cum se cuvine. Acum , Raiul Animalelor ofera servicii funerare pentru micii sau marii nostri prieteni sau nu. Animale, in general. Si au asa: transport cu un mic cortegiu -duba-, ceremonie la cimitir, ingrijire de mormant si desigur slujbe de pomenire. Cica la vreo 2 milioane locul...depinde si cat de mare e animalul. Aveti harta cimitirului in imaginea de mai sus. Mai jos, o scurta descriere:

"RAIUL ANIMALELOR" este un cimitir-parc dedicat in exclusivitate animalelor de companie, care aduce o noua viziune asupra momentului despartirii, in dorinta de a va alina sufletul.Acum puteti oferi in schimbul clipelor de tandrete si bucurie un loc de odihna eterna, care sa va reaminteasca de prietenul dumneavoastra, un loc unde veti fi oricand binevenit.Daca vreti sa va onorati prietenul tot atat de mult pe cat l-ati iubit cand era alaturi de dumneavoastra, "RAIUL ANIMALELOR" va este aproape!"

Sursa: Raiul Animalelor

Totul in Bucuresti, langa groapa de gunoi Glina.

11 comments:

roxxxybel said...

cu alte cuvinte dai doua milioane ca sa iti arunce ei animalul mort la gunoi!!???

Hellene, tomata cu scufiţă said...

Vaaaai, cum sa o arunci la gunoi? :( Mie cand mi-a murit primul catel (aveam vreo 10 ani) l-am inmormantat intr-o gradina din cartier si i-am facut si slujba. (eu). Cand mi-a murit al doilea l-a ingropat tati in gradina din fata geamului. :(

Anonymous said...

Raiul animalelor este in Catelu !

Monica JITARIUC said...

@ Rox, nu e la Gunoi, e in Rai. Adica intr-un mormant frumos, ingrijit si decent.

@Hellene,io cred ca sufletul Magdei, brosucutei a fost salvat, iar pentru ea trupul nu conta ci doar spriritul...deci nu cred ca s-a suparat ca am aruncat-o la gunoi.

Anonymous said...

Mi-a murit si mie, de fapt lui taica-miu, o gaina. Am mancat-o ca era pacat de ea. Era totusi campioana si crescuta cu dragoste si multe tarate. Cred ca a ajuns in toaleta din veceu in final, dar sufletelul ei va fi pururea in amintirea noastra. Alta data ne-a murit o pisica. A fost omorata de un sobolan in ziua de Paste. N-am mancat-o. A ingropat-o tata in curte si i-a facut o cruce, un pic stramba, dar intentia conteaza. Acum cainele are raie. Poate nu moare!

Viata animalelor, ca si a noastra, e naspa.

LIFE SUCKS!

Monica JITARIUC said...

:))))
stii cum e ...cu o moarte suntem toti datori, animale sau oameni, oameni sau animale, oameni sau soareci, soareci sau pisici

Anonymous said...

Mda, atata lucru sper si eu, sa fiu ingropat in cimitirul animalelor. Sa vina lumea in vizita/pelerinaj la mormantul meu si sa zica: "Ce animal/jigodie a fost asta".

Si pe piatra funerara sa scrie: "Am iubit o vaca!" Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Monica JITARIUC said...

anonymous, eu cred ca vaca se scrie cu V mare in primul rand
si in al doilea rand in cimitirul de animale se ingroapa numai animale...da???

Sahara Penguin said...

Acum un an am vrut sa imi fac cimitir de animale. Oamenii au ras. :D Acum as fi fost bogata...

Monica JITARIUC said...

deci ...acuma n-am vreme, dar tre sa calculam..daca ai fi fost bogata...

tre sa iei cati mp are un mormant x cost per mp in satul catelu, aduni costuri diverse pentru colaterale si apoi sa faci o estimare de timp de amortizare

Anonymous said...

mie imi place ca e amplasat langa groapa de gunoi.
probabil cainii care servesc masa acolo pot admira un afterlife de invidiat. sau poate le mai iese un os, ceva.
ne-au murit o parte din pesti de la caldura, si i-a mancat (fara acordul nostru) pisica. societate de consum, s.a.m.d., o stiu si ei.