27 September 2011

Una-alta | 20-27 septembrie 2011

Sinteza saptamanala, marti (sper) cu chestii care mi-ar placea sa nu se piarda pe Twitter sau Facebook.

Deci, saptamana asta:

Mi-am dorit sa nu se mai schimbe ora degeaba. Adica, sa stam tot anul cu aceeasi ora. Cica se poate.

Am initiat hashtag-ul #job_nestiut si am aflat ce joburi despre care nu se stie au avut oamenii de pe Twitter pe care ii stim. Nu am vreme din pacate sa centralizez toata lista (am salvat-o si poate o sa o fac vreodata). Am aflat chestii misto si ne-am amuzat o zi intreaga.

Am aflat ca profilul meu de Facebook valoreaza aproape 20,000 de euro via o aplicatie misto Forbes.

Cititorii sau admiratorii The Economist au dat like la ad-ul The Economist.

Am aflat ca cineva s-a gandit la firmiturile de biscuiti si a gasit o solutie ca ele sa nu se mai risipeasca: OREO

Ad-urile care anunta sponsorizari de evenimente se pot canta si pot fi misto. Dacia a fost sponsor al Festivalului Enescu (AD)

Am fost Webstock 2011 si am vorbit la Social Media Professionals. Am si ascultat. O prezentare extrem de pertinenta a fost cea a lui Vlad Petreanu.

Am aflat ca exista pizza cu mici. Mi s-a zis ca exista si cu sarmale.

No comments: