25 August 2011

Umbra vântului-Carlos Ruiz Zafón


Am incredere in unele fete sau baieti care stau si supravegheaza cartile in librarii. La Carturesti imi place de o fata care sta de obicei jos, la parter si de un baiat care l-a ajutat pe iubitul meu sa gaseasca un volum ascuns dupa rafturi din Dune.

Si ca sa ma intelegeti...am atata incredere incat uneori ii intreb ce-au mai citit. De fapt, intreb destul de frecvent oamenii ce au mai citit. Si, intr-o zi fata de la parter, din librarie mi-a recomandat un bestseller. Eu nu sunt foarte cu bestseller-urile...dar am luat de buna recomandarea si am cumparat o carte destul de mare... “Umbra vântului” deCarlos Ruiz Zafón.

E un fel de roman semi-mini-politist dar care se citeste perfect de repede si care are si vreo cateva idei ascunse prin el. Nu-mi place sa povestesc carti, dar daca Rodica Ojoc-Brasoveanu vi se pare veche, Raymond Chandler- prea manierist si Agatha Christie o doamna, si daca aveti chef de un roman cu actiune, in care se intampla lucruri + bonus niste mister si un vag iz de intelectualism...cautati-o pe fata de la parter, de la librarie si intrebati-o pe ce raft e Umbra Vantului.

___________
Carlos Ruiz Zafón, “Umbra vântului”, Polirom, 2005

No comments: