28 April 2011

„V-aţi ratat viaţa? Cu noi, moartea e un succes.“ | Magazinul de sinucideri, Jean Teule

Nu imi place sa povestesc cartile care imi plac.
Mi-ar fi si greu pentru ca nu tin minte ce se intampla in carti sau in filme. Dar, nu uit niciodata senzatii si stari, zambete sau lacrimi care imi vin citind o carte sau vazand un film. Nu uit niciodata gandurile pe care mi le pune in cap o carte in timp ce o citesc sau ideile pe care mi le lasa dupa. Si tot asa...

Am citit la Cristina despre Magazinul de sinucideri. Ea povestea cu bucurie despre Strada Fictiunii, un nou proiect al Editurii ALLFA. Cartea te face sa razi si de-asta e frumoasa. Si iti lasa in cap si in suflet niste argumente in plus pentru o dulce usuratate a fiintei.


Concret, da...cartea asta chiar este despre un magazin care vinde obiecte pentru cei care vor sa se sinucida (va zic asta pentru ca oricum aflati din primele pagini:)

p.s. si da...ala din titlu e chiar sloganul Magazinului de Sinucideri.

Jean Teulé, Magazinul de sinucideri, traducere din limba franceză de Magda Răduţă, Colecţia „Strada Fic-ţiunii“, Editura ALLFA, 2011.

No comments: