19 October 2010

De ce mi-a placut "Acasa la tata "

Saptamana trecuta am fost la Teatrul Act sa vad Acasa la tata (multumesc pentru recomandare Nicoleta) . O recomand si m-am gandit sa va zic si de ce o recomand.

Mi-au placut asa:
- tema care nu e nici mare, nici mica, ci reala si care e dezbatuta in asa fel incat ajungi si tu sa o dezbati in capul tau
- pentru ca e despre viata la tara vazuta de Mimi Branescu (cum citisem pe undeva)
- pentru ca actorii chiar par oameni reali si joaca exact ca si cum ar fi asa: cu pasiune cand trebuie si fara pasiune cand e cazul
- pentru ca biletul e 40 RON si am simtit ca intr-un mic fel (total insuficient, oricum) am achitat pentru actul artistic {prozaic si material (si deci ancorat in realitate) vorbind}
- pentru ca imi place de cum joaca Mimi Branescu si vroiam sa vad daca imi place si cum scrie si ma intrigase faptul ca e zice asa:
„Toate textele mele de teatru sunt incercari, mai mult sau mai putin reusite. Sunt exercitii destinate in primul rand actorilor. Nu contin mesaje profunde si nici nu-si propun să dezbata teme mari, universale. Din neputinta. Sunt inspirate din realitatea imediată si povestite sincer, cu onestitate.” Mimi Branescu

Deci, recomand tare "Acasa la tata".
Pentru ca se joaca rar, abonati-va la e-news Teatrul Act si primiti din timp pe mail programul ca sa apucati sa va faceti rezervari.

No comments: