25 January 2009

Am gasit un magazin misto pe Blanari, langa Club A


Magazinul Soul Rebel este un magazin mai retro- hippie, asa. Nu stiu daca cei ce citesc p-aici ar putea fi interesati. Si nici nu trebuie musai. Ce vreau sa va zic e ca niste oameni si-au deschis magazinul asta. Eu am descoperit magazinul asta sambata. Cand am intrat, m-am simtit ca in orice mic magazin din Berlin, Praga sau whatever. Mi-a fost drag. O fata si un baiat saluta politicos si zambind. Muzica foarte misto. Atmosfera la fel. Obiectele si hainele frumos asezate si misto alese. Se plateste cu card, normal. Pungile din hartie maro, branduite frumos. Si mari, mari. Facute asa, fara zgarcenie.

Ce sa mai... mi-a placut ca niste oameni au depasit mentalitatea de mic magazinas cu haine ce imita nepalezismele si au facut totul foarte profi.


Una peste alta sa stiti ca am gasit un hanorac foarte misto:). Si mai multe poze si detalii despre magazin gasiti pe Metropotam.
Sursa foto: tot Metropotam.

No comments: