07 April 2008

"Designul e inutil. Imi schimb meseria!" Philippe Starck

Sursa foto: aici.
Opiniile exprimate de Starck intr-un interviu acordat suplimentului Leben al ziarului german Zeit sunt parca usor patetice, dar de luat in seama. Diana a si tradus din franceza cateva dintre declaratiile celebrului designer, asa ca preluam si ii multumim:


"Am creat atatea lucruri fara sa ma intereseze cu-adevarat scopul final. Poate au fost necesari toti acesti ani ca sa-mi dau in final seama ca de fapt nu avem nevoie de nimic. Posedam intotdeauna prea mult" spune Starck. Nu avem nevoie de lucruri materiale, ci de inteligenta, umor, morala si capacitatea de a iubi. "Am fost un producator de materialitate. Mi-e rusine acum. In viitor as vrea sa fiu un fabricant de concepte. Ar fi mai util".

5 comments:

Anonymous said...

Are dreptate baiatul asta. Pacat ca s-a lasat de meserie ca ar mai fi facut multe lucruri frumoase.

Anonymous said...

Foarte frumos ce spune PS.

Salutare Monica
Felicitari pentru noul job (am citit in presa :) )

O sa-ti fac vizite mai des

Monica JITARIUC said...

hei
multumesc, nicoleta:)

Anonymous said...

chiar are talent pacat de ce ar mai fi putut crea.

Anonymous said...

O idee originala bravo

www.dezmembrari-masini.com