06 February 2008

Q & A

1 - Cat timp acorzi internetului
2 - Cel mai interesant blog pe care-l citesti
3 - Trimite leapsa catre 5 prieteni/cunostinte/persoane ce citesti frecvent

imi solicita raspunsuri Mihaela Berneaga pe care trebuie sa o cunosc musai intr-o zi.

So...

1- Prea mult timp acord internetului
2- Era un blog care imi placea enorm de tare si care a fost sters/anulat/omorat/distrus/. Se numea Soirs si era pe weblog. Daca stie cineva ceva despre cine l-a ucis, de ce, si mai ales cand va renaste, daca va renaste, sa imi zica si mie. Citesc mai multe bloguri si sunt unele care imi schimba perspective...astea imi plac cel mai mult. Printre ele,Sacul cu Ganduri + inca 5-6 de bloguri.
3- Daca au chef, sa raspunda la cele 2 intrebari de mai sus: Diana Cristea, Loredana Pascal,Fry (daca are vreme),Pinguinul din Sahara (daca are chef) si Vitalie Spranceana.
Am dat si leapsa asta...

3 comments:

MB said...

Am deja o lista de oameni - ce se deschide cu tine si cu alti citiva bloggeri - pe care ii caut cind vin data viitoare in Bucuresti.
Saru' mina pentru raspunsuri.

Monica JITARIUC said...

te rog sa imi dai cumva adresa ta de mail:)

Anonymous said...

Salut. Nu stiu cine l-a ucis pe soirs, dar contul de pe wordpress il are inca activ (http://soirs.wordpress.com/) - pe autor il identifici dupa "Medenagan". Sper sa te ajute sa-l contactezi... si sa-i propui sa revina