11 November 2007

"Un buldozer? Noi vedem sute de copii care invata sa scrie"

...acelasi print l-am vazut si anul trecut pe vremea asta in Business Magazin. Acum apare iar, exact in aceeasi forma, exact cu acelasi copy...

FINANSINT'LEASING (anu trecut, caci anul asta e Credit Europe)
Vizual:un buldozer in noroi si pe margine si o fetita cu o privire tampa si desigur fericita si cu un ursulet de plus in brate.
Head: "Un buldozer? Noi vedem sute de copii care invata sa scrie"

Practic, pe mine ma duce capul sa inteleg ca oamenii de la Finans Leasing vad dincolo de cifre si ca, datorita leasing-ului pentru echipamente, sute de copii vor invata intr-o scoala noua construita cu un buldozer nou. Buldozerul e deci, pe leasing.

Deci de la buldozere la copii e un singur pas.

p.s ceea ce imi aduce aminte de un client ce a intrat mai demult in showroom si ne-a intrebat daca poate sa cumpere masina in riesling...dincolo de riesling sunt mii de copii care invata sa scrie.

3 comments:

Unknown said...

tot din categoria powered by riesling, as vrea dar nu pot sa nu va impartasesc aceasta cronica la o piesa ce-am vazut-o io saptamana trecuta:

http://www.jurnalul.ro/articole/108430/fnt-with-a-little-help-from-my-friends

daca-l cunoaste cineva pe baiatu' care-a scris-o, va rog sa mi-l prezentati si mie. poa' sa fie si treaz...

Monica JITARIUC said...

"Aparenta superficialitate a personajelor nu este decât conturul unei sublime superficialităţi."

asta mi-a placut cel mai mult :))))))))

andrei1205@yahoo.com said...

acum vreo 7-8 ani m-am jurat ca nu mai calc in romanica la vreo piesa de tartru......mi-am calcat juramantul o sg data acum 4 ani si imi pare rau si acum.........sper ca sg piesa de teatru pe care o mai vad live ever sa fie una cu vreuna din fiicele mele la scoala sau liceu, si oricum ma duc din obligatie......bine, din cand in cand ma voi uita la cele cateva pe care le am pe divX-uri, suficiente orisicum.......promit sa mecenez toti reterdtdrdtzii si oligrfrfrfrniii care vor la teatru si de care vreau sa scap macar pt cateva ore......simi nu se pune, ma refeream la vecini, asa zisii prieteni, colegi de servici